torsdag 13 september 2012

Kvällsprommis!

Jag är i Stockholm och kollade precis mejlen och man blir ju extra glad när man fått sådan här e-post!!!!! <3

Hej matte!
Nu har jag motionerat Katarina två dagar. Hon börjar bli lite snabbare än en snigel men i utförsbackar slår jag henne med hästlängder! Har lärt henne att mata mig med morötter var 10:e meter :-) Av någon anledning har hon med en spotlight i pannan på kvällarna, tror det är för att jag är en stjärnhäst så att alla vi möter ska se mig ;-)


1 kommentar:

Ängel sa...

Jag har döpt bilderna till "mulen som vill ha morötter" och "valla lilla k i höstmörker" Riktiga konstnärsfoton om jag får säga det själv ;-) Serien innehåller även en film "Nokke i spotlight" men den gick tyvärr inte att skicka så det får bli värdspremiär på bloggen lite senare!!