tisdag 30 mars 2021

21år!


Vet ni, idag är det 21år sedan jag och Tomas träffades för första gången.
21år! Det är mer än halva mitt liv!

När jag tänker tillbaka på den kvällen så inser jag att det måste varit bestämt långt innan och att ödet verkligen fick jobba för att allt skulle klaffa så att vi faktiskt träffades den kvällen.
Men när vi väj möttes blev allt så lätt, som om vi alltid känt varandra och allt var så enkelt.
Men som jag brukar säga, är det rätt så är det lätt.

Han är min fasta punkt i tillvaron, han som håller mig kvar på jorden, han som har tålamod och lugnt betraktar mig när jag far runt som ett yrväder i "stress" och han som sedan fångar upp mig och ser till att jag landar igen.
Han som alltid supportar mina drömmar och hjälper mig uppfyllda dem.
Han som känner mig bättre än någon.
Han är den vackraste människa jag någonsin mött, på alla plan.
Han är mitt allt!

 










Älskar dig min Pomas!



Inga kommentarer: