måndag 1 juli 2013

Jämtlandsfjällen

Fjällen! Ack så vackra!

I helgen var jag och Tomas i jämtlandsfjällen.
Jag hade kommit på den briljanta idén att springa mellan fjällstationer.
Hade lite prestationsångest innan men det gick riktigt bra! Så himla roligt det är med traillöpning!

Att springa mellan fjällstationer, ha minimal packning, äta 3-rätters middagar, bo i dubbelrum och bada bastu var helt underbart. Längtar redan tillbaka trots att benen är stela och värker idag.

När jag kom hem söndag kväll blev det två fyrbenta pojkar som blev jätte glada! Nu har jag inte ridit på 2 dagar så jag kan knappt vänta tills ikväll!

Frukost Storulvån

Lunchpaus
Hmmmmm, någon ser oförskämt fräsch ut...

Ganska mycket uppförslöpning men det gick mycket lättare än jag trodde innan

Lördagens middag på Blåhammaren, sjukt gott!

"De sa ju att stigen skulle grena sig..."
Fjälluften bidrog inte till att gör mig mer "normal"...

Solnedgång över Norge

Kaxig fjällöpare...

Nånn gillar rosa
Notera texten på sporttoppen under tröjan *smila*

Hoppas jag får komma tillbaka snart igen!
Drömmer om att rida mina hästar i fjällen, kanske det blir möjligt någon gång.


Inga kommentarer: