onsdag 6 februari 2019

Träning ger resultat


Sedan Jossan från Multihorse var här har det verkligen hänt massor med Pilgrim.
Hon hittade saker som ingen annan hittat innan och det löste så många saker i hans kropp.
Vi fick jätte bra övningar att själva göra innan varje ridpass och jäklar vilka resultat vi fått.
Kolla bara på rumpan och låren på bilden ovan.
Sedan har han ju en rätt snygg svans också *ler*

Pilgrim har ju varit väldigt pigg sedan i början av december när jag fick influensan och inte kunde rida så mycket.
Nu är han fullt igång igen och börjar äntligen landa.
Så nu kan vi fokusera på att träna igen och det är så himla roligt.


Vi har som jag berättat fått rätt stora mängder snö och det är så vackert ute.
Ridbanan är nyplogad och underlaget helt perfekt.
Fick en kommentar av en vän att min ridbana är stor som en hockeyrink och det stämmer rätt väl.
En hockeyrink är 30x60m och min ridbana är 30x50m. *ler* 
Så nu hoppas jag att det håller sig så här resten av vintern, okej det kan få blir lite varmare för -18 grader är inte så trevligt väldigt många dagar i rad.
Men annars är jag jätte nöjd just nu. 

Inga kommentarer: