fredag 18 oktober 2013

Mitt charmtroll!


I slutet av sommaren var min vän Sandra och hälsade på mig och hästarna. Jätte roligt att träffas igen efter så många år!

Sandra var så gullig att fota och film och här kommer ett första urval av bilder på mig och Cappe.
Alla bilder är tagna av Sandra Ahlinder.

Först måste man bli fin!

Tänk att han hade cellskräck när han kom och inte kunde sitta fast....

Klar för fotografering!

Först lite tricks

Dutti ponny!

Det är så roligt att stå på pallen att matte får hjälpa till för att få ner ponny...

Sedan fortsatte leken.
Man kan nämligen leka med allt!!!!!

Som att träff bom med hov

Eller leka fin dressyrhäst

Eller galen busponny

Eller hoppa små pinnar

Småpinna är jätte roliga!!!!

Så roligt att få lite bilder!
Tack snälla Sandra!


1 kommentar:

Sandra sa...

Vad glad jag blir att du gillade bilderna så mycket att du valde att lägga ut dem på din blogg. Den blev faktisk bättre än jag tyckte första gången jag såg på dem.
Någon har sagt till mig att jag ser bortom det man ser, ( vet att det låter som en replik i från lejonkungen) men jag har inte förståt det förrän nu.
Hoppas vi kan ses till jul igen när jag kommer upp, så jag kan få ta lite vinter bilder på er...kram och fila nu på lite fler cirkuskonster med cirkus hästen :)