tisdag 27 mars 2012

Har ni träffat Kimbra!?

-Hej jag heter Kimbra, vet inte om ni träffat mig förut men det är i alla fall i mitt hus som matte bor!

-Är man katt älskar man att sova, här ser ni bästa sängen ever!
Helt ergonomisk

-Jag hjälper gärna matte om jag kan, här sortera vi papper.
Oooops, blev visst bara lite fel innehåll i kartongen...

-Jag är en duktig jägare

-Här ser ni mig förnöjt gnugga tassarna efter jag fällt ett byte!

-Julen är min favorithögtid, dock inte längre mattes, konstigt...

-Jag dricker endast rinnande källvatten, fint ska det va!

-Jag är alltid HELT Oskyldig!!!

-Inte alltid så lätt att förstå de där tvåbeningarna.
-Vad säger du nu matte???

-Fredagsdansen!
Min och mattes helgritual

Jag är jätte stor och farlig!
-Lovar matte jag är ett lejon, titta!

-Jag tycker de andra "husdjuren" är äckel päckel

-Jag äger alla föremål i lägenheten, eller förlåt, i mitt kungarike!
-Du skulle bara våga röra!!! Min!

-Ja nu är ni nog alla helt sålda, det blev matte också!
Så nu går bra att anmäla sig till min fanclub!
På återseende!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Jag anmäler mig!
Ekorrbilden var oslagbar, såg ut som en ekorre nästan med tassarna ihop. Vilka minspel och ögon. fniss, jag menar asgarv

annica sa...

Vilken sötnos!