onsdag 27 juni 2012

Jag är ett ponnybarn!




Hi hi, vilken stil!
Jämför mig och Marie *fniss* Jag ser verkligen ut som en busig ponnyunge!

Jag och Cappe tränar lite byten över bom för första gången, gick riktigt bra!
Inga krav på form eller dylikt, bara takten och bytena. Fina ponny!
Han är så himla rolig att träna med, bara positiv hela tiden, snutten!

Denna dag var han extra rolig, ville bara galoppera hela tiden och fattade själv galopp och vill galoppera bommar och hinder om och om igen. Tror verkligen att han ÄLSKAR allt som har med hinder att göra! Man ser på filmen hur positiv han är, notera öronspelet! *gillar*

Nu längtar jag efter att få bygga en bana och hoppa lite på riktigt, men först ska han få lite med styrka.


3 kommentarer:

Irene sa...

Vad duktiga ni är! :D Han är ju hajj på byten!

Yvonne sa...

Åh tack! :D
Ja han är faktiskt riktigt duktig!!!
Tänkte jag skulle passa på med byten innan galoppen blir för bärig och stark.

Ängel sa...

Åhå så bra att du lägger grunden för galoppombyten. Då kan jag sitta och fisrida sen ;-)