tisdag 3 april 2012

Pyssling!

I söndags var jag förbi hemma hos mamma och pappa efter stallet för att lämna av lite matvaror som blivit "över" när jag städade skafferiet (äter ju LCHF så sylt, pasta etc. fick flytta).
Mamma tittade skeptiskt på mig, skrattade sedan och sa att jag såg ut som en pyssling i mina stora skor, trasiga tröja och rosa toppluva.
"Har du ingen hel tröja att ha i stallet?" frågade hon lite ironiskt.
Hmmmmm... Kanske dags att snygga till sig!?

Men hur gör man egentligen för att hålla sig ren i stallet?
Jag behöver bara kliva ur bilen så är jag smutsig och är man där varje dag så blir det liksom att man tar de där fula, skrotiga kläderna.
De andra stalltjejerna ser alltid så prydliga ut, men jag, jag är konstant smutsig...
Har jag en utstrålning oemotståndlig för smuts??? Jag vet inte, något är det i alla fall...

Nu när våren kommer är det kanske dags att shapa upp sig lite. Finns faktiskt en hel del snyggt nu bland ridkläder, roligt att även ridkläder börjar bli mode och nytänkande.
Hittade dessa snygga, vad tror ni!? Någon idé att jag ens försöker??? ;-)


Kläder från HV Polo *love*

Italienska märket Animo, annorlund och toksnyggt!


Inga kommentarer: