fredag 13 september 2013

4 blå



Igår handlade jag lite på Blocket igen...
Så lätt till nu när man köpt hus, även om vi inte flyttat in än.

Det blev 4 blå plastunnor. Helt perfekta som hästleksaker.
Älskar att hoppa tunnor, men de är även bra att rida slalom emellan eller varför inte andvända till trängselleken.

Längtar till min gård nu, tänk att få bygga en riktig lekpark åt hästarna som kan vara framme jämt!
Att inte behöva plocka fram och ta bort grejer varje gång man vill göra något.
Vi har ju mark så det räcker och blir över så jag kommer kunna fixa en massa roliga saker!


Sedan har jag börjat titta på husfasader.
Till sommaren tänkte vi nämligen måla om huset och då är det lika bra att byta panel i samma veva.

Jag vill göra som på bilden ovan, ha 2 midjor på huset och stående/liggande/stående panel.
Kommer bli grymt fint! Huset kommer få bli i någon nyans av grått, har sett ett hus i närheten som har grymt snygg färg, så kanske lånar den.

Idag är det bara 6 veckor kvar till flytt och jag längtar så jag nästan dör!


Inga kommentarer: