tisdag 21 februari 2012

Söt va!?

5 kommentarer:

Nina sa...

Jättesöt <3. Men han vill ju ha rosa!!!!!! Visst hämtar du honom på torsdag nästa vecka va? Hoppas det så jag hinner träffa honom, för jag åker bort på fredagen efter, och blir borta några dagar... *tänkte att du gärna ville mocka åt tre hästar under några dagar för du kommer ju vara så saligt överlycklig ändå* ;) Så när jag kommer hem från stugan och han har installerat sig, vill jag se både piaff och passage med dig på den vita!! *ler stort och nickar*! :)

Yvonne sa...

*fniss*
Du kan va helt lugn Nina, han kommer på torsdag!!!!

Å jag kommer ju ändå bo i stallet så jag mockar så gärna så har jag något att göra ;)
Å när du kommer hem så ska du får hopppa ponny!!! :P
*fniss*

Elisabeth sa...

Grattis till både dig och den vita hästen! Bättre kan han inte få det och kanske inte du heller :)

Yvonne sa...

Åh!!!!!
Tack Elisabeth!!!
Jag är är som ett litet barn på julafton, bara 1v. kvar nu sedan kommer han! Å så jag längtar!

Hanna Nyman sa...

Åh så roligt! Hoppas att allt går bra med nykomlingen!

/Hanna