fredag 14 oktober 2011

Att rida...

...är inte så enkelt som man tror. Och på vilket sätt ska man egentligen rida??? Och hur ska du hantera och vara med din häst???
Jag har testat mycket och allt eftersom jag lärt mig mer har jag också blivit tryggare i vad jag vill, hur jag vill göra det och vad jag anser är rätt.

Känns ganska skönt att idag ha en klar bild av vad det är jag håller på med och varför. Idag lever jag och Nokke efter principerna i PNH och rider även enligt den akademiska läran. Två filosofier som går bra hand i hand med en Yvonne mitt i mellan.

Bilderna är från en träning för Birgitta Järnåker i somras.

2 kommentarer:

Ängel sa...

Jag och Cheyenne tycker oxå om att vara där i mitten och få hjälp av världens bästa YO med vår ridning och vardagsbekymmer som uppstår. Kramis!

Yvonne sa...

Hjälper så gärna till om jag kan!!!
Kram!!!