torsdag 10 november 2011

Lat...


...är precis vad jag blivit. Så lätt att hamna i rutiner och jag HATAR rutiner. Nokke älskar rutiner så han klagar inte ;)
Visst jag och Nokke gör något tillsamman 6 dar i veckan men oftast blir det så att vi rider ut. Blir liksom enklast, de andra sakerna känner jag ett visst motståd för, vet inte varför. Jag måste va lat helt enkelt!

Körde pytte lite On line igår och då märkte jag att det var på tok för länge sedan. Men vi kom snabbt tillbaka dock. Tror det är lite som att cykla, bara finliret som är en färskvara. Och han hanteras ju efter PNH dagligen även om fokus nu på slutet mest legat på ridningen.

Det som är extra roligt att notera är att galoppen har löst sig. Nu fattar han galopp i cirkling utan att hamna utanför CZ! Har inte tränat alls på det men något har fixat det åt oss, eller så är det bara så att han behövde tid, en hel massa tid ;) Ska fundera lite på det och se om jag kan komma på vad det är. Har en teori men den måste testas först...

Inga kommentarer: